تجدید میثاق دوستداران و علاقه مندان انقلاب اسلامی در دانمارک با آرمان‌های انقلاب

تهران – ایرنا- گروه‌هایی از دوستداران و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی ایران با حضور در سفارت جمهوری اسلامی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور ملیت‌ها، اقوام و مذاهب گوناگون مقیم دانمارک برگزار شد، به مناسبت روز ملی کشورمان، پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفتند و این رویداد تاریخی عظیم را گرامی داشتند.

در این مراسم میهمانان مختلفی شامل شخصیت‌های سیاسی، علمی و مذهبی، تجار، بازرگانان و نمایندگان جوامع مسلمان دانمارک حضور داشتند.

این افراد بویژه در خصوص تأثیرات فرامرزی انقلاب اسلامی تا زمان حاضر و ظهور مقاومت در برابر استکبار و صهیونیسم، به ایراد سخنانی پرداختند.

افسانه نادری پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک ضمن تشکر و قدردانی از شرکت کنندگان، با ایراد سخنرانی ضمن برشمردن تأثیرات انقلاب اسلامی در همه سطوح منطقه‌ای و جهانی و با مروری بر تحولات جاری بین المللی ابراز امیدواری کرد که  کشورهای اسلامی با اتحاد و یکپارچگی در ایفای نقش موثر خود برای همکاری با یکدیگر با هدف تأمین و حفظ صلح و ثبات و رفاه و امنیت در جهان اسلام و در اقصی نقاط جهان بیش از پیش توفیق یابند.

این نشست به علت شیوع ویروس کرونا به صورت محدود برگزار شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha