۱۳ خانه هلال همزمان با دهه فجر در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ خانه هلال به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر در این استان به بهره‌برداری رسید.

 علیرضا میربهاء الدین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف ازتشکیل و راه اندازی خانه های هلال برقراری ارتباط با مردم و شناسایی اقشار آسیب پذیر است، بر همین اساس ساختاری ایجاد شده تا بتوانیم با همت و تلاش بی وقفه در راستای رفع نیاز ساکنان مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر قدم های موثری برداریم.
وی بیان کرد: مسوولان و اعضای خانه های هلال از داوطلبان جمعیت هلال احمر هستند و عمده فعالیت آنان حول محور برنامه های آموزشی، امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه  است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: حضور مدیران به عنوان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خانه های هلال می تواند یاری رسان جمعیت در راستای تسکین آلام بشری و فعالیت های عام المنفعه جمعیت باشد که از اهداف این سازمان به شمار می آید.
وی  از اجرای  کمپین «برای هم بمانیم»  خبر داد و افزود: این کمپین با هدف آموزش واطلاع رسانی به عموم مردم جهت افزایش واکسیناسیون عمومی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در رده های سنی مختلف استان در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha