۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹
کد خبر: 84648638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آماده سازی ۱۱۴ بوستان پایتخت برای فعالیت دستفروشان

تهران- ایرنا- شهردار تهران از آماده سازی ۱۱۴ بوستان در مناطق مختلف پایتخت برای فعالیت دستفروشان پایتخت خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی روز شنبه در حاشیه افتتاح طرح های شهری به خبرنگاران گفت: تلاش داریم فعالیتی برای دستفروشان و همچنین افراد کارآفرین ایجاد کنیم که در این زمینه ۱۱۴ بوستان را به این امر تجهیز خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: یکی از موارد مهم، موضوع معیشت خانواده‌ها و کار و تلاش آنها است و به همین منظور با تمرکز بر بوستان های پایتخت سازه هایی ایجاد می شود که در اختیار دستفروشان و افراد تولیدکننده و کارآفرین قرار گیرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار در زیرگذر جناح نیز خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاح طرح های شهری در زیرگذر استاد جناح تعداد قابل توجهی از غرفه ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته بود و از تنوع محصولات با کیفیتی برخوردار بود.

زاکانی با اشاره به تنوع طرح های مدیریت شهری به مناسبت دهه مبارک فجر نیز گفت: با افتتاح این طرح ها در بخش های مختلف زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی و موضوعات مختلفی که شهر تهران نیازمند پرداختن به آن است به شهروندان خدمات ارائه خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، امروز (شنبه) با حضور شهردار تهران زیرگذر استاد محمد علی جناح در منطقه پنج تهران افتتاح و چندین طرح شاخص نیز بصورت ویدئو کنفرانس در مناطق ۱۵، ۱۸ و ۱۹ به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha