۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 2194
کد خبر: 84648571
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرپرست روابط عمومی استانداری فارس: مدیران استان پاسخگوی رسانه‌ها باشند

شیراز-ایرنا-سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: مسئولان دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در استان فارس باید پاسخگوی رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی باشند و پاسخگو نبودن آنها در دوره کنونی مدیریت استان، پذیرفتنی نیست. 

هادی بستام شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس، ضمن خداقوت به خبرنگاران ایرنا به خاطر انعکاس رهاوردهای دهه فجر ۱۴۰۰ و پیگیری مستمر مصوبات سفر استانی دولت به فارس افزود: محمد هادی ایمانیه استاندار فارس از ابتدای تصدی این مسئولیت چهار نشست خبری داشته است و در هر نشست پاسخگوی شمار زیادی از اهالی رسانه بوده است و این بدان معنا است که هر ماه، یک نشست خبری استاندار برگزار شده است.
وی ادامه داد: انتظار است مدیران استان فارس نیز به تاسی از مدیریت ارشد استان، به سوالات و پرسش‌های خبرنگاران رسانه‌ها در زمان مناسب اقدام کنند تا شاهد تقویت حوزه اطلاع‌رسانی در استان باشیم. 
سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل استانداری فارس در ادامه با اشاره به پیگیری مقوله روابط ‌عمومی‌ها به صورت تخصصی در عرصه بین‌الملل، گفت: در سه ماه گذشته، دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در استان فارس برگزار کرده‌ایم. 
بستام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم شیراز و دیگر نقاط استان فارس در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:‌ اقشار مختلف مردم با حضور پرشور خود در این آیین که امسال به خاطر شیوع کرونا به صورت خودروپیمایی خانوادگی برگزار شد، باری دیگر آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اعلام کردند. 
وی اظهار داشت: حضور پرشور مردم استان فارس در آیین جشن انقلاب، همچنین بیانگر روحیه استکبار ستیزی ملت همیشه در صحنه بود با وجود توطئه های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند.
 سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: مقایسه شاخص‌های کشور در حوزه‌های مختلف در مقطع کنونی با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گویای رشد و توسعه کشور در ابعاد گوناگون است و در این زمینه از روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها انتظار می‌رود که نسبت به اطلاع‌رسانی اقدام های صورت گرفته برای آبادانی ایران اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته به شکل مطلوب اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha