۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۶
کد خبر: 84648105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگار پیشکسوت جنوب سیستان و بلوچستان فوت کرد

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۶
کد خبر: 84648105
خبرنگار پیشکسوت جنوب سیستان و بلوچستان فوت کرد

چابهار - ایرنا - " جواد صادقی" خبرنگار پیشکسوت جنوب سیستان و بلوچستان (چابهار، کنارک و نیکشهر) پس از تحمل سال‌ها رنج بیماری بامداد امروز ( شنبه ) در بیمارستان امام علی (ع) چابهار دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش ایرنا، جواد صادقی که دهه ۸۰ به عنوان خبرنگار با خبرگزاری جمهوری اسلامی همکاری می‌کرد، در مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار مشغول به کار بود.

وی که از خبرنگاران خوشنام و محور وحدت رسانه‌های بلوچستان به شمار می‌رفت، همواره در کمال صداقت به رسالت حرفه‌ای رسانه‌ای خود می‌پرداخت.

درواقع از جواد صادقی به عنوان مرد باصداقت و اهل قلم چابهار یاد می‌شود. او با وجود اینکه چندین سال به دلیل بیماری توان راه‌رفتن نداشت و با ویلچر جابجا می‌شد اما همچنان برای انعکاس مشکلات مردم چابهار و ظرفیت‌های سواحل مکُران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

بی شک یاد و نام او که رسالت خبرنگاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌داد برای همیشه در یاد مردمان قدرشناس چابهار خواهد ماند.

"زنده‌یاد صادقی" در سن ۴۹ سالگی، بامداد امروز به علت بیماری درگذشت.

نصرالله ابراهیمی مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در پیام جداگانه‌ای درگذشت همکار رسانه‌ای‌مان را تسلیت گفت.

مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار هم در پیامی اعلام کرد «در غم از دست دادن عزیزان، به سوگ نشستن صبری عظیم می‌خواهد. به اطلاع می رساند آقای محمد جواد صادقی از همکاران خدوم روابط عمومی و امور بین الملل صبح امروز دار فانی را در بیمارستان امام علی (ع) چابهار وداع گفت. ضمن عرض تسلیت به خانواده این بزرگوار و آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم، زمان تشییع پیکر وی متعاقباً اعلام می‌شود»

خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان و دفتر چابهار این ضایعه را به خانواده مرحوم صادقی، تمامی خبرنگاران و اصحاب قلم، همکارانش در مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد و مردم چابهار تسلیت عرض می‌کند.