نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان از همدلی‌ها در راهپیمایی ٢٢ بهمن قدردانی کردند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در پیام مشترکی از مردم غیور و انقلابی استان در خلق تصویری ناب از همدلی ، غیرت و همدلی ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی و سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه جمعه در این پیام گفتند: «والفجر»، سوگند همیشه برپا و برجای خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی، در افقِ جهادِ امت هاست و «بهمن»، ماه شوریدگان دلداده ای است که سرمست از کلام و پیام آن پیر جماران ، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر» را در همه جای این میهن رویاندند.

در این پیام آمده است: آری «دهه فجر»، میقات یاران امام راحل(ره) است که پیش پای آمدنش، فرشی از بشریت گستردند و «مهرآباد» تا «بهشت زهرا» را از حضور خویش آکندند.

این پیام می افزاید: دهه فجر، کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال» و «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد و میثاق دوباره و همواره ما با خون شهیدان و خطّ رهبری و ولایت شد. 

امام جمعه و استاندار سمنان در پیام مشترک خود افزودند: در یوم الله خوش پیروزی همه به پشت گرمی قلب های خالص یاران، زندگی را در ایثار خلاصه کردیم و چه زیباست با هم بودنمان و نظاره عاشقان و دلدادگانی که با پرچم گلرنگ ایران ، دوباره همچون بهمن۵۷ به خیابان ها آمده و عظمت اسلامی میهنمان را به تماشا گذاشتند.

 در این پیام می‌خوانیم: اینک در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ پس از ۴۳ سال عمر پر برکت و افتخارآمیز انقلاب ، بر خود می بالیم و مباهات می‌کنیم که انقلاب اسلامی ما قدرتمندتر از گذشته و درخشنده تر از همیشه ، چراغ هدایت و عدالت خواهی ملت های رنج کشیده جهان را روشن ساخته است. 

این پیام آورده است که اگر چه سایه شوم ویروس کرونا ، برای دومین سال پیاپی ، جشن فجر امسال را نیز متفاوت تر از سالهای پیشین جلوه گر ساخت ، اما بی تردید حضور درخشان و مهرآفرین شما مردم رشید و غیرتمند ایران اسلامی در راهپیمایی خودرویی و ماشینی این روز به‌یادماندنی ، جلوه هایی تماشایی و جذاب از اعتماد و همراهی تمامی هموطنان با این رویداد تاریخی بزرگ ملت ایران خلق کرد و بار دیگر اتحاد و همدلی این ملت قهرمان را به رخ دنیا کشید و ثابت کرد که " برآن عهد که بستیم ، هستیم". 

این پیام افزود: بی شک این حضور پرشور بار سنگین مسئولیت را روی دوش ایشان سنگین تر نمود و بر ایشان لازم است که لحظه ای از خدمت به این مردم عزیز و دوست داشتنی غفلت نورزند تا بار مشکلات و سختی ها را بر این ولی نعمتان کمتر کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار سمنان گفتند: اینجانبان از شکوه همدلی و حضور تماشایی شما ملت قهرمان و ولایتمدار در استان سمنان در آیین نمادین راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر نموده و برایتان سربلندی و عزت آرزومندیم و از خداوند عزت شما و سلامت رهبری عظیم الشان را درخواست داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha