۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۳۲
کد خبرنگار: 2254
کد خبر: 84647969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رئیس جمهور صربستان سالگرد انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت

بلگراد- ایرنا- آلکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان در پیامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش جمعه شب ایرنا، رئیس جمهور صربستان در این پیام نوشت: عالیجناب، اینجانب چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را از صمیم قلب تبریک می‌گویم و بهترین ها را برای رفاه کشور و بهروزی ملت شما آرزو دارم.

ووچیچ در ادامه این پیام افزود: معتقدم که همکاری‌های کنونی برای بهبود و تعمیق تمامی روابط جمهوری صربستان و جمهوری اسلامی ایران بر اساس احترام و تفاهم متقابل در دوره پیش‌ رو ادامه خواهد یافت و این آمادگی را دارم که شخصا در آن مشارکت داشته باشم.

در بخش دیگری از پیام رئیس جمهور صربستان آمده است: عمیقاً معتقدم که با همکاری یکدیگر از طریق گفت‌ وگوهای سیاسی به تقویت بیشتر روابط دوجانبه به نفع کشورهایمان و ملت‌های یکدیگر کمک خواهیم کرد.

رئیس جمهور صربستان در پایان این پیام اضافه کرد: این فرصت را مغتنم شمرده و تاکید می‌کنم که ما از حمایت جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری صربستان بسیار قدردانی می‌کنیم و چنین نگرشی را تاییدی بی شک بر دوستی چندین دهه بین کشورها و ملت های خود می‌دانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha