۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84647922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های هفته پنجم مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز شناخته شدند

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته پنجم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هفته پنجم کورس زمستانه سوارکاری کشور  بیش از ۵۰ راس اسب از استان‌های مختلف کشور در هشت کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: بیش از یک میلیارد ریال جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم این مسابقات اهدا شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان مسافت هشت کورس این رقابت ها را یک هزار و ۴۰۰ متر عنوان کرد و گفت: در کورس اول این رقابت ها  پادشاه صفوی، پارادایس گوانجی و پرواز رکابساز مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس دوم پرسپولیس دانیالی، ایسان اریاسب و بوگاتی مقام اول تا سوم را کسب کردند. در کورس سوم نیز بردیا دوانی، امون ناصری و انشان بختیاری اول تا سوم شدند.

برون گفت: در کورس چهارم مسابقات پیکاردو فاتحی، پاریس احمدی و پریا حسن نژاد اول تا سوم شدند. در کورس پنجم بیتا رنگرزان، بروسلی sts و ای گل اطلسی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس ششم نیز البیان جاسم، آسیا ون بوی و ارمین ایساتیس اول تا سوم شدند. در کورس هفتم مسابقات پل پوگبا، بن زلس خوزستان و پنج تیر مدائن مقام اول تا سوم را کسب کردند.
 
رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس هشتم نیز اروگیت حسین آباد، یکتاز حسین اباد و الشموس جی کی اول تا سوم شدند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال مسابقات سوارکاری دیگری در خوزستان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha