فرمانده سپاه فجر: تفکر انقلاب اسلامی مورد توجه ملت‌های مظلوم است

شیراز-ایرنا-فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تفکر و آرمان انقلاب اسلامی مورد توجه و اقبال ملت های مظلوم جهان قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نقش فعالی در جبهه مقابله با استکبار جهانی ایفا کرده است.

سردار یدالله بوعلی روز جمعه در حاشیه آئین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ۲۲ بهمن روز پیروزی و عظمت ملت ایران و نماد ایستادگی و پایبندی مردم به آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نقش فعالی در جبهه مقابله با استکبار جهانی ایفا کرده و امروز نیز جبهه مقاومت در منطقه با الگوگیری از تفکرات و آ رمان های انقلاب اسلامی به موفقیت های بزرگی دست یافته است.
سردار بوعلی، گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران استقلال و اتکا به خود بوده که موفقیت های بزرگی را در عرصه های مختلف برای ایران اسلامی به دنبال داشته است.
وی با اشاره به حضور قشر نوجوان و جوان در آئین های گرامیداشت روز ۲۲ بهمن، گفت: نسل جدید کشور همچون نسل های پیشین با تفکر انقلابی و روحیه جهادی برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی آمادگی دارند.
فرمانده سپاه فجر افزود: مردم با حضور باشکوه و فعال در مجموعه آئین های گرامیداشت دهه فجر بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

سردار بوعلی بیان کرد: تبیین شاخصه های انقلابی گری و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت مهم اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و انقلابی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha