۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵
کد خبر: 84647235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمانوف از رویاهایش در استقلال می‌گوید

۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵
کد خبر: 84647235
آمانوف از رویاهایش در استقلال می‌گوید

تهران- ایرنا- ستاره ازبک تیم فوتبال استقلال تهران هدف از حضور در این تیم را قهرمانی و تاریخ‌سازی عنوان کرد و گفت: با تلاش و کوشش به دنبال رسیدن به این مهم هستم.

«عزیزبک آمانوف» یکی از بازیکنانی است که فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بر روی وی حساب ویژه‌ای برای موفقیت در لیگ و جام حذفی باز کرده است. این ستاره ازبک روز چهارشنبه هفته گذشته با قراردادی ۲ و نیم ساله به تیم استقلال پیوست.

آمانوف که از وی به عنوان یکی از پدیده های فوتبال ازبکستان یاد می‌شود در گفت وگو با  سایت «اسپورتس» این کشور اظهار داشت: تمام مذاکرات را با استقلال انجام داده و قرارداد او نیز امضا شده است و منتظر بازی در لیگ ایران می‌باشد. در ایران استقبال خوبی از من شد و بازیکنان برخورد گرمی با من داشتند.

بازیکن ازبک تیم استقلال تهران با اشاره به تلاش خود برای حضور در ترکیب ثابت این تیم عنوان کرد: در اینجا تلاش می‌کنم تا پیشرفت کنم و می‌خواهم با استقلال تاریخ سازی کنم و به قهرمانی برسم.

 تیم فوتبال استقلال در نقل وانتقالات زمستانی صالح حردانی از فولاد خوزستان و آمانوف ازبک را به خدمت گرفته تا بتواند گام مهمی در کسب عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی  بردارد. این تیم اکنون با ۳۸ امتیاز از ۱۶ بازی در صدر جدول لیگ بیست و یکم قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha