۲۲ بهمن مظهر اقتدار ،عزم ملی و نمادی از وحدت مردم است

بروجرد - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ، عزم ملی و نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی مردم است.

حجت الاسلام سید "نصرت اله موسوی" روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر  پشتیبانی از نظام  است.                                     

وی اظهار داشت: دشمن تلاش دارد با تهدید  و تحریم های  اقتصادی زمینه دلسردی مردم را فراهم نماید غافل از اینکه ملت ایران بعد از ۴۳ سال همچنان پای انقلاب و  آرمانهای نظام ایستاده اند.

حجت الاسلام موسوی افزود:  دشمن تمرکز خود را به کار گرفته که کشور را به ناکارآمدی متهم کند ، از این رو فشارها ی اقتصادی را افزایش داده  است .

وی تاکید کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی از نظام است و نشان می‌دهد که مردم با همه چالش‌ها پای کار اصلی انقلاب هستند.

حجت الاسلام موسوی ،  ضمن عرض تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت  سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت،به‌ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی  داشت.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: ملت ایران به دلیل وضعیت کرونا امسال نیز راهپیمایی خودرویی برگزار می کنند و حصور چشمگیر مردم  در این راهپیمایی موج یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha