۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84646581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی در میامی افتتاح و کلنگ زنی شد

شاهرود - ایرنا - فرماندار میامی گفت: ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی در نهمین روز از دهه فجر با اعتباری بالغ‌ بر ۸۰۲ میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

احمد ملایری عصر پنجشنبه در حاشیه سفر استاندار سمنان به این شهرستان و افتتاح طرح ها در گفت و گو با ایرنا افزود: کارخانه خوراک دام و طیور شرکت تولیدی بازرگانی محب نهاد کویر با ظرفیت تولید سالانه ۱۴ هزار تن در ناحیه صنعتی میامی با مساحت ۱۷ هزار متر مربع و  اشتغال مستقیم ۱۰ نفر کلنگ زنی شد.
وی با بیان اینکه مجتمع خدمات رفاهی فطرس با مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰ هزار میلیون ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر افتتاح شد، ابراز داشت: ساخت این مجتمع از اردیبهشت سال ۹۹ آغاز شده بود و در این مجتمع، خدماتی چون بنزین، نفت و گاز، رستوران، خدمات فنی خودرو و سوییت های اقامتی ارائه می شود.
ملایری با اشاره به اینکه راه اندازی استخر سرپوشیده از دغدغه های جوانان و نوجوانان این منطقه بود، تصریح کرد: این مجموعه هفت هزار و ۵۰۰ متر مربعی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ساخته شد که برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد کرد، ساخت این مجموعه از سال  ۱۳۹۲ شروع شده بود.
 فرماندار میامی ادامه داد: پایگاه اورژانس جاده‌ای فرومد با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال و اشتغالزایی هشت کارشناس فوریت‌های پزشکی که به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت خواهد بود از دیگر طرح های افتتاحی در این شهرستان محسوب می شود.
وی از افتتاح مجتمع خدمات رفاهی صدر آباد با مساحت ۱۵هزار متر مربع و اشتغال مستقیم برای هفت نفر و غیر مستقیم پتج نفر که از سال ۱۳۹۵عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، خبر داد و گفت: بیشترین طرح‌های افتتاحی امسال به جهاد کشاورزی شهرستان میامی با ۱۵ طرح و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اختصاص دارد.

ملایری اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی ۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری یک طرح با هزینه ۲۱میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال، بنیاد مسکن چهار طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح کردند.

فرماندار میامی افزود: در سطح دهیاری‌ های بخش کالپوش و مرکزی نیز ۶ طرح با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، اداره امور عشایری یک طرح به مبلغ یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال، آب و فاضلاب یک طرح به مبلغ ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، برق منطقه‌ای یک طرح به مبلغ ۳۰۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال، توزیع برق هفت طرح به مبلغ ۱۳۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال، کمیته امداد ۲ طرح به مبلغ ۲۴ میلیارد ریال و نوسازی مدارس یک طرح به مبلغ ۴۳ میلیارد ریال بهره‌برداری شد. 
وی با اشاره به اینکه ۱۳ طرح عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: عملیات اجرایی این طرح ها با اعتبار ۴۳۷میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال در بخش های مختلف آغاز شد.
ملایری با اشاره به رشد ۲ برابری طرح های  کلنگ زنی در میامی، اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح‌های اداره آب و فاضلاب با پنج طرح، توزیع برق با ۲طرح، اداره منابع طبیعی با ۲طرح، شهرداری رضوان با یک طرح، نوسازی مدارس با یک طرح و اداره راه و شهرسازی با ۲طرح، آغاز شد.
۳۹ طرح با اعتبار ۲۷۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال دهه فجر سال گذشته در میامی به بهره‌برداری رسید.
شهرستان میامی با ۲بخش مرکزی و کالپوش با جمعیتی حدود ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha