سهمیه اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر مشهد ۲ برابر شد

مشهد- ایرنا- مسوول کمیته رسانه نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: سهمیه امسال رسانه ها در پوشش خبری و تماشای فیلمهای این جشنواره نسبت به دوره گذشته ۲ برابر شده است.

مهدی شاد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آن رسانه های بیشتری در این جشنواره حضور یافته اند و در مجموع کیفیت و کمیت پوشش رسانه ای این رویداد بیشتر از دوره های گذشته آن است.

وی ادامه داد: ۱۰ روز قبل از برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، فراخوانی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منتشر شد تا رسانه هایی که درخواست تریبون مستقل در پردیس های سینمایی شهر دارند، درخواست خود را اعلام کنند که در این راستا رسانه های متقاضی طرحهای خود را ارایه کرده و پس از بررسی طرحها، هشت رسانه انتخاب شدند.

مسوول کمیته رسانه نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: هشت رسانه دارای هشت تریبون مستقل در پردیس های سینمایی هویزه، آفریقا، پارک بازار، گلشن، ویلاژتوریست، سیمرغ، برفی و اطلس شدند و به صورت مجزا رویدادهای جشنواره را پوشش خبری داده و نسبت به تهیه گزارشهای مردمی و نقد و بررسی فیلمها اقدام کردند.

وی افزود: همزمان با حضور این رسانه‌ها خبرنگاران دیگر رسانه ها نیز پوشش های خبری لازم را انجام دادند.

شاد ادامه داد: سالهای گذشته فقط سینما آفریقای مشهد به حضور رسانه ها و پوشش خبری آنها از جشنواره فیلم فجر اختصاص داشت اما امسال با افزایش ۲ برابری سهمیه رسانه ها، آنها با اطمینان و بدون تنش هم فیلمهای جشنواره را تماشا کردند و هم نسبت به پوشش خبری آنها اقدام نمودند.

وی گفت: تولیدات رسانه ای نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از کیفیت و کمیت مطلوب برخوردار بوده که این امر از توفیقات جشنواره امسال به شمار می‌رود.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در هشت پردیس سینمایی این کلانشهر ۱۹ فیلم را در حال نمایش دارد.

۲ هزار خبرنگار در قالب ۴۰۰ نشریه، خبرگزاری، پایگاه خبری و رسانه‌های برخط در خراسان رضوی فعالیت دارند که ۳۴۰ نفر از این خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های این استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha