۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84646072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده بروجرد: دستاوردهای نظام و انقلاب باید تبیین شود

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو دستور مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باید تبیین شود.

به گزارش ایرنا، عباس گودرزی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های مخابراتی که با حضور استاندار لرستان در سالن جلسات شرکت مخابرات بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری دستور به جهاد تبیین دادند، پیام امید را باید به مردم داد.

وی با تاکید بر اینکه روشنگری که در این مسیر صورت می گیرد، ارزش جهاد دارد، بیان کرد: در شرایطی که امروز برخی از رژیم فاسد و ضد مردمی از رژیم پهلوی تعریف می کنند وظیفه بیان دستاوردهای انقلاب و نظام اهمیت بیشتری دارد.

گودرزی ادامه داد: در بسیاری از توطئه‌ها و فتنه هایی که علیه انقلاب رخ داده جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری فتنه ها را خنثی کرده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسوولان باید در میان مردم باشند و جهاد تبیین را انجام دهند، مدیران باید با مردم صحبت کرد.
گودرزی بیان کرد: دشمنان تلاش می کنند با کمک رسانه ها دستاوردهای نظام را کمرنگ اعلام کنند.

وی گفت: امروز وظیفه داریم با مردم صحبت کنیم تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند، خدمات ارزشمندی در کشور انجام شده است که باید به نحو احسن بیان شود. 
به گزارش ایرنا، ۳۴۳ طرح مخابراتی و ۱۰۳ پروژه تلفن همراه شرکت مخابرات لرستان در دهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان به بهره برداری رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان این طرح ها با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نبی اله شمسی فر بیان کرد: همچنین ۱۰۳ پروژه مخابراتی تلفن همراه لرستان با اعتباری بیش از۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال در شهرهای خرم آباد، بروجرد، نورآباد، کوهدشت، دورود، پلدختر، الشتر، ازنا و الیگودرز بهره برداری شد.

فرهاد زیویار استاندار لرستان به همراه بهرام ستاری معاون سیاسی و امنیتی استانداری روز پنجشنبه در سفر به شهرستان بروجرد پس از دیدار با امام جمعه بروجرد و ادای احترام به مقام شهدای شهرستان در آیین افتتاح و بهره برداری از چند طرح تولیدی و خدماتی شهرستان شرکت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha