۱۰ پزشک متخصص جذب بخش درمان مهاباد شدند

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۱۰ پزشک متخصص جدید با هدف دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت جذب شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شدند.

بهاء‌الدین حسینی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تخصص این پزشکان در زمینه‌های طب اورژانس ، داخلی ، ENT ، قلب و عروق ، اورولوژی ، رادیولوژی ،ارتوپدی و روانپزشک است که با جذب آنان بخشی از مشکلات کمبود پزشکان متخصص در این شهرستان مرتفع شد.

وی افزود: با استقرار این پزشکان، تعداد پزشکان متخصص فعال در مهاباد به ۶۴ نفر افزایش یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با بیان اینکه سال گذشته ۵۴ پزشک متخصص در سیستم درمانی فعالیت داشتند، بیان کرد: بر اساس معیارهای شاخص جمعیتی، سطوح ارجاع و مدیریت اعزام بیماران به مرکز استان تعداد پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یافته است.

حسینی اظهار داشت: این مختصصان در بیمارستان و کلینیک تخصصی و فوق بیمارستان خدمات رسانی خواهند کرد.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha