نمایش شور و شعور انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن سمنان

سمنان- ایرنا- مردم ولایی، انقلابی و شهیدپرور استان سمنان که بیست و دوم بهمن ماه را به عنوان جشنی پر شور و منشا تحول و تولد دوباره کشورشان می دانند، روز جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به پاس گرامیداشت این روز فرخنده، راهپیمایی خود را از دقایقی پیش آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی امروز در ۵۰ نقطه از استان سمنان به صورت خودرویی و در مسیرهای تعیین شده در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و متناسب با شرایط کرونایی در حال برگزاری است.

بیست و دوم بهمن۱۳۵۷ را می‌توان روز بزرگ تاریخ، روز نشاط و شادمانی جبهه حق و روز مرگ بر مستکبران و جنایت پیشگان و یکی از آن روزهای خدایی و ایام الله نورانی ملت ایران دانست که با دستان بابرکت انسان‌های تربیت یافته در مکتب امام خمینی(ره) رژیم طاغوت را در هم شکستند.

سمنانی ها گرچه هنوز در اشتیاق برگزاری راهپیمایی های پرشور دوران پیش از کرونا هستند، اما این مرتبه نیز مانند سال گذشته بیکار ننشسته و خودروهای خود را با پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی آذین بسته اند و پای به خیابان های شهر گذاشته اند.
روزگاری تمثال تمام نمای زور و سلطه‌گری بر این سرزمین سایه افکنده بود و ۲۲ بهمن ماه یادآور اقتدار و غرور بازگشته به کشور است و هیچ‌چیز حتی شیوع کرونا نمی‌تواند مانع از شادی در این روز خاطره‌انگیز شود و مردم ولایت‌مدار سمنان نیز همچون دیگر فرزندان ایران عزیز با برگزاری راهپیمایی موتوری و خودرویی اراده‌های استوار خود را به رخ مستکبران زورگو می کشند و آنان را برای همیشه به زباله دان تاریخ می فرستند و این پیام را به جهان مخابره می‌کنند که هرگز جبهه شیطان در برابر قدرت الهی و جبهه الهی و خداجویان توان رویارویی نخواهد بود.

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیروزی یک ملت با سلاح ایمان در برابر خصم مسلح به گلوله بود، ملتی که در برابر گلوله‌های دژخیمان فقط و فقط با سلاح ایمان ایستادگی کرد، ملتی که از این شکل مبارزه خصمانه ترس به دل راه نداد و مبارزه کرد تا ایران عزیز از بند وابستگی رها شود و آزاد زندگی کند و آزادانه کشور خود را آباد کند.

۲۲ بهمن ماه، یادآور خروش پیروزمندانه ملت ایران در سخت‌ترین روزهای انقلاب است و اکنون ملت ایران در چهل و سومین فجر انقلاب با برگزاری راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، معمار کبیر انقلاب و شهدا تجدید میثاق می‌کنند تا خاری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.
براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان راهپیمایی موتوری و خودرویی در سمنان راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از آستانه مقدس امامزاده اشرف(ع) آغاز شد و بعد از عبور از مسیرهای منتهی به میدان‌های امام حسن(ع) و امام علی(ع) سپس میدان استاندارد ادامه یافته و در میدان سعدی این شهر پایان می‌یابد.
مردم غیور در دیگر شهرها و روستاهای استان سمنان نیز با برگزاری راهپیمایی موتوری و خودرویی از مناطق تعیین شده، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند و فریاد استکبارستیزی سر می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha