۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۶
کد خبر: 84645891
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

وزیر راه و شهرسازی وارد فارس شد

۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۶
کد خبر: 84645891
وزیر راه و شهرسازی وارد فارس شد

شیراز-ایرنا- رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح و بازدید از چند پروژه به مناسبت دهه فجر در رأس هیاتی پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ وارد جهرم استان فارس شد.

وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، در سفری یک روزه به فارس نخست وارد جهرم شد و فرودگاه بین‌المللی این شهر را افتتاح کرد. 
در این سفر به صورت رسمی فرودگاه جهرم به عنوان فرودگاه بین‌المللی معرفی شد و بازدید از این فرودگاه از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان بود.
با تصویب دولت، به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰۳) قانون امور گمرکی و با هدف تسهیل در صادرات و رونق گردشگری در کشور، فرودگاه شهدای جهرم در استان فارس را به عنوان فرودگاه بین‌المللی و مرز مجاز برای ورود و خروج کالا و مسافر تعیین شد.

همچنین قرار است در این سفر ، پروژه بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی سیدالشهدا (ع) جهرم با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین وزیر بهداشت به  بهره برداری برسد.

ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در ۷ طبقه با ۲۷ هزار متر مربع زیر بنا آغاز شد. این بیمارستان را بزرگترین بیمارستان واقع در شهرستان‌های استان فارس، بزرگترین پروژه بهداشت و درمانی دولتی پس از انقلاب در استان و دومین بیمارستان فوق‌تخصصی این استان فارس توصیف کرده اند. 

وزیر راه و شهرسازی همچنین در سفر به فارس، چند پروژه را افتتاح و از پروژه‌های حوزه راه دیدن می‌کند.
بازدید از فرودگاه بین‌المللی شیراز، بازدید از کمربندی جنوبی شیراز، بازدید از شهر جدید صدرا و بازدید از قطعه ۸ آزادراه شیراز- اصفهان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه به فارس اعلام شده است.
وزیر راه در ادامه در چند جلسه به منظور بررسی و حل مشکلات اراضی موقوفات در اختیار ارتش برای ساخت ۵۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن، شورای مسکن و راه و جلسه طرح و توسعه حرم مطهری احمدی شرکت خواهد کرد.
زیارت آستان قدس احمدی و محمدی و بازدید از پروژه‌های مورد تقاضای نمایندگان فارس و بازدید از روند پیشرفت کمربند شمال شرقی شیراز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه به فارس اعلام شده است.

در این سفر تنی چند از معاونان و مسئولان وزارت راه و شهرسازی، استاندار فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و برخی مسئولین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

شرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha