بیکاری به عنوان معضل اساسی در کهگیلویه و بویراحمد مطرح است

یاسوج- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع بیکاری معضل اساسی در این استان مطرح است که باید با انسجام و وفاق تمامی مسئولان متولی در راستای رفع آن گام برداشته شود.

حمید رضا واعظی زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: امید است با حمایت مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفته اجتماعی ماموریت هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب مشخص کرده انجام دهیم و از مرحله دولت سازی به مرحله تمدن سازی و تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

وی افزود: چنانچه بخواهیم رو به جلو حرکت کنیم و ماموریت های نظام را متناسب با منویات رهبری و کارگزاران صدیق اسلامی و دولت مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی را جامه عمل پوشانیم، انسجام، وحدت و وفاق رمز حرکت رو به جلو خواهد بود و در این راه تردید روا نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما پذیرفتیم که این نظام امتداد نظام الهی است و این حرکت و جوشش باید مبتنی بر نگاه علمی، تلفیق علم و عقل و شور و احساس به عنوان یک مجموعه پیشران و حرکت دهنده به سمت جلو باشد.

واعظی زاده بیان کرد: در راستای برنامه های ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش خواهیم رفت و تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در زمینه بهبود فضای کسب و کار هزینه خواهد شد.  

وی تاکید کرد: ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گردشگری، نفت، کشاورزی، گیاهان دارویی، صنایع دستی و غیره زبانزد است.

واعظی زاده ابراز داشت: استان باید به عنوان پایلوت گیاهان دارویی مطرح و مگا پروژه های استان فعال شوند تا شاهد توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha