۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84645095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آگاهی مردم از حقوق شهروندی ضروری است

بروجرد - ایرنا - سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: آگاهی مردم از حقوق شهروندی ضروری است و همه مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای اطلاع رسانی به جامعه اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، مجید منعمی روز چهارشنبه در جلسه صیانت از حقوق شهروندی که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: خدمت به مردم شعار نیست این مهم باید به واقعیت تبدیل شود شعار دولت سیزدهم مردم سالاری است.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در شرایط حساسی است در دولت سیزدهم باید امید به بهبود اوضاع و رفع مشکلات در دل مردم زنده شود.
سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: رسیدگی به مشکلات مردم یکی از مهمترین حقوق شهروندی است که باید در ادارات و نهادهای دولتی به درستی اجرا شود.
منعمی افزود: مردم باید به حقوق شهروندی آگاه باشند و این حق مردم است، امروزه یکی از معضلات جامعه عدم آگاهی مردم به حقوق شهروندی است.
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی دقیق به مردم در مورد حقوق شهروندی وظیفه مسوولان ادارات است که باید انجام شود.
سرپرست فرمانداری بروجرد بیان کرد: شعار دولت، مردمی بودن است فاصله بین مردم و مسوولان باید کم شود، مدیران باید در بین مردم حاضر شوند و پاسخگو باشند.
وی بیان کرد: مسوولان باید با حضور در بین مردم مشکلات را استخراج کنند، تلاش برای رفع معضلات جامعه با حضور میدانی باید صورت می گیرد.
وی افزود: مردم باید به مسوولان دسترسی آسان داشته باشند، در دیدارها و ملاقات مسوولان مردم باید در اولویت باشند، رسیدگی به شکایات مردم از ادارات مختلف بدون فوت وقت باید انجام شود.
وی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف باید از شاغلان دستگاه‌های دولتی انجام شود کشور ما جمهوری اسلامی است و دستگاه‌های دولتی باید عامل به این موضوع باشند.

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: عمل به موضوع حقوق شهروندی و حجاب و عفاف با نظم دستگاه‌ها محقق می شود، باید حرکت کنیم و به صورت عملی طرح صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف را نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این جلسه از فعالان طرح صیانت از حقوق شهروندی در ادارات بروجرد تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha