۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴
کد خبر: 84644837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

  مسکن مهر ۸۰ واحدی فریدونکنار به بهره‌برداری رسید

ساری - ایرنا - دومین مجتمع مسکن مهر ۸۰ واحدی شهرستان فریدونکنار پس از گذشت بیشتر از یک دهه از آغاز ساخت امروز چهارشنبه همزمان با دهه فجر با حضور مسوولان به بهره‌برداری رسید .

به گزارش ایرنا ، کلنگ ساخت این مجتمع به همراه یک مجمع ۸۰ واحدی دیگر حدود ۱۳ سال پیش به زمین زده شد ولی تا سال ۹۷ چندان پیشرفت فیزیکی نداشت ولی در چند سال گذشته با حل مشکلات آن از جمله بدهی بانکی اعضاء شرکت تعاونی به خاطر سررسید دوره ساخت روند کار پیشرفت گرفت و امروز به بهره برداری رسید.

مجتمع ۸۰ واحدی دیگر که در جوار همین مجتمع قرار دارد هفته دولت سال ۹۹ تکمیل و بهره برداری شده بود.

طبق اعلام مسوولان شهرستان ، زمین این واحدهای مسکونی دولتی است و برای ساخت واحدهای مسکونی هم بیش از هفت میلیارد تومان هزینه شد که ۲ میلیارد تومان آن تسهیلات و بقیه آورده اعضای شرکت تعاونی بوده است.

  امروز همچنین ساخت پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهید بصیر شهرستان فریدونکنار امروز چهارشنبه همزمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان آغاز شد. 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در آیین  کلنگ زنی این طرح گفت : این پروژه در جهت تامین برق مطمئن با ولتاژمناسب منطقه فریدونکنار ، بهبود ولتاژ شبکه توزیع وکاهش تلفات شبکه کلنگ زنی شد.

حسین افضلی با بیان اینکه اعتبار  پروژه بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان است، افزود : این پست شامل ۲ دستگاه ترانس ۵۰ مگا وات آمپر است که طبق هدف گذاری تا سال آینده وارد مدار خواهد شد. 

وی گفت که  دهه فجر امسال هشت پروژه برقی با اعتباری بالغ بر ۳۳۴ میلیارد تومان در کل استان مازندران افتتاح شد که در بین آنها یک نیروگاه ۶ مگاواتی متعلق به بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان بود و اعتبار مورد  نیاز بقیه طرح ها که مربو ط به افزایش ظرفیت توزیع بوده  از منابع داخلی شرکت توانیر تامین شد.

در دهه فجر امسال  ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان در فریدونکنار به بهره برداری رسید و همچنین کلنگ ۱۴ پروژه نیز با اعتباری حدود ۱۷۱ میلیارد تومان بر زمین زده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha