راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد به صورت خودرویی برگزار می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح جمعه جاری به صورت خودرویی و موتوری از میدان ۱۵ خرداد مشهد به سمت میدان بیت المقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پایان بخش این مراسم سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی، شرکت مردم مؤمن و بصیر در مراسم معنوی نمازجمعه و  اقامه نماز به امامت نماینده ولی فقیه در استان و قرائت قطعنامه خواهد بود.

وی ادامه داد: راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در همه ۳۳ شهرستان استان برگزار می‌شود که این مراسم در شهرستانهای گناباد، باخرز، جغتای، خلیل‌آباد، زاوه، داورزن و فریمان با حضور مردم و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تدابیر لازم به صورت معمول و در شهرستانهای دیگر به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که نورافشانی از جمله برنامه‌های شب ۲۲ بهمن است افزود: میدان احمدآباد، میدان امام حسین(ع)، میدان شهدا، میدان جانباز، میدان۱۷شهریور، مقابل آرامگاه خواجه‌ربیع، بلوار امت، بوستان‌ وفا، پارک ملت، چهارراه برق و خیابان‌ پنجتن ۴۵ از جمله مکانهای نورافشانی است. همچنین در شهرک شهید باهنر، مقابل ‌سینما سیمرغ، تقاطع‌ آزادگان، مقابل جلوخان‌فردوسی و ساختمان معاونت فرهنگی شهرداری ثامن و جبل النور از دیگر مکانهایی است که نورافشانی در آنها برگزار می‌شود.

سلطانی افزود: همچنین ندای ‌ملکوتی و بانگ تکبیر الله اکبر، به‌شکرانه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور از مأذنه‌های حرم مطهر رضوی، مساجد، حسینیه‌ها و منازل سر داده خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز ششمین اوجگیری کرونا در کشور همزمان با  بیست و دوم بهمن علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، راهپیمایی مجازی در آدرس www.bahman1400.ir نیز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha