۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 1427
کد خبر: 84644751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه گذاری یک هزار و ۴۷۷ میلیارد ریالی برای طرح های دهه فجر چرداول

ایلام - ایرنا - با حضور استاندار ایلام تعداد ۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان چرداول افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا در نهمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار ایلام، فرماندار چرداول و جمعی از مدیران کل استان و محلی تعدادی از پروژه های عمرانی و خدماتی  کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان چرداول در این آئین گفت: پروژ های  افتتاحی شامل: گازرسانی روستایی، احداث ۳ سایت تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در روستا، اصلاح و توسعه شبکه داخلی برق، اجرای طرح هادی در ۵ روستا و احداث ساختمان  بخشداری شباب می باشد.

سعیدرضا کریمیان دیگر طرح های مهم افتتاح شده را: آسفالت معابر شهری و روستایی، طرح های آبیاری کشاورزی، پروژه های آبخیزداری،۳ دستگاه شتاب نگار زلزله، خانه های بهداشت،مسکن معلولین (۱۹ باب) و  احداث ۲۵ باب مسکن محرومین عنوان کرد.

کریمیان با ذکر این نکته که تمرکز و هدف دولت اتمام طرح های در دست ساخت بوده یادآور شد: همچنین تعداد ۷ طرح در این شهرستان کلنگ زنی شدند که گازرسانی، مدرسه سازی، آسفالت معابر، طرح هادی؛ سیل بند، دفع آب های سطحی و آتش نشانی از مهمترین آن ها می باشد.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد  که در دهه فجر سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۷ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۱۱۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و با اشتغالزایی مستقیم دو طرح اقتصادی به تعداد ۱۵ نفر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

همچنین تعداد ۶۳۸ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۳۱۱ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۶۳۹ نفر افتتاح می شود.

جمعا ۱۴۷۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۶۵۴ نفر در دهه فجر امسال در چرداول هزینه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha