راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز هرمزگان به صورت خودرویی برگزار می شود

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان های با وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان به صورت خودرویی برگزار می شود.

علی رئوفی عصر سه‌شنبه با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: با توجه به قرمز شدن وضعیت برخی از شهرستان های استان هرمزگان به دلیل افزایش آمار مبتلایان به سویه اومیکرون و به افزایش بستری ها، محدودیت های جدید براساس اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا اعمال شده است.

وی بیان داشت: برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان های با وضعیت نارنجی و زرد بلامانع است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، ارائه آموزش های لازم با اطلاع رسانی مناسب، برگزاری مراسم راهپیمایی یک ساعت قبل از برگزاری نماز جمعه و توزیع ماسک با حمایت نهادها و خیران، از جمله مواردی است که رعایت آن‌ها در شهرستان های با وضعیت نارنجی و زرد شیوع کرونا، برای حفظ سلامت راهپیمایان و برگزاری هرچه باشکوه تر جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha