۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰:۰۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84644236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصلاح نگاه نسبت به مساله امنیت یکی از اولویت‌ها در کردستان است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان که بتازگی به این سمت منصوب شده است گفت: اصلاح نگاه نسبت به مساله امنیت یکی از اولویت‌های استان در دوره جدید مدیریتی است.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی شامگاه سه‌شنبه در مراسم معارفه خود به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، فرمایشات مقام معظم رهبری راجع به کردستان در سفر سال ۱۳۸۸ به استان و ادوار مختلف را سند بالادستی در حوزه سیاسی و امنیتی عنوان کرد.

وی گفت: اولین هدفی که بنده پیگیری خواهم کرد، اصلاح نگاه نسبت به حوزه امنیت در کردستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: اگر امنیت از دیدگاه سخت و نیمه سخت خارج شود، امنیت فرهنگی، امنیت اقتصادی، امنیت اشتغال و امنیت سرمایه‌گذاری مدنظر باشد، قطعاً اتفاقات مثبت و مبارکی در استان خواهد افتاد و مردم ثمرات آن را مشاهده خواهند کرد.

رمضانی افزود: بخشی از موضوعی که در آینده مدنظر خواهیم داشت، نگاه مردم محور و امنیت پایدار مردمی است و ان‌شاالله در این راه از ظرفیت دانشی، نخبگانی و رسانه‌ای استان برای تثبیت امنیت و ثبات سیاسی استان بهره خواهیم برد.

در این مراسم که با حضور اعضای شورای تامین، معاونین و مدیران کل ستادی استانداری کردستان برگزار شد، ضمن معرفی مهدی رمضانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از خدمات محمدرضایی در زمان سرپرستی این معاونت تقدیر و تشکر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha