۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84644108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: ظرفیت‌های گردشگری قزوین مغفول مانده است

قزوین- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: ظرفیت های گردشگری این استان مغفول مانده و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، میثم پیله فروش عصر سه شنبه در بازدید از طرح های در دست اجرای بخش گردشگری قزوین افزود: هنوز خیلی از ظرفیت های گردشگری قزوین شامل بناهای تاریخی و طبیعی مانند باغستان سنتی معرفی نشده و برای استفاده از پتانسیل آنها در جذب گردشگر باید اقدام کرد.

وی اظهار داشت: در حوزه معرفی و بازاریابی سوغات قزوین نیز هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و در این زمینه برندسازی نشده است.

پیله فروش اضافه کرد: پشتیبانی از فعالان گردشگری و صنایع دستی از وظایف دولت به شمار می رود اما بازاریابی و برندسازی باید از سوی بخش خصوص دنبال و پیگیری شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین افزود: وقتی از مسیرهای ارتباطی استان عبور می کنیم تبلیغات سوغات سایر شهرها را مشاهده می کنیم اما هیچ اثری از معرفی و تبلیغ سوغات قزوین نمی بینیم.

این مسوول با بیان اینکه با تکمیل و توسعه زیرساخت های گردشگری می توانیم به جذب گردشگر در استان و رونق اقتصادی آن کمک کنیم،اظهار داشت: گردشگری مهم ترین و کم هزینه ترین بخش برای ایجاد فرصت های شغلی در کشور و استان قزوین به شمار می رود.

پیله فروش تاکید کرد باید با معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری بخش گردشگری به توسعه زیرساخت های این بخش در استان متناسب با جاذبه ها و استعدادهای قزوین در این حوزه پرداخت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با مهار کرونا شاهد بازگشت رونق به کسب وکارها و مشاغل حوزه گردشگری باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha