استاندار: ضریب برخورداری از گاز طبیعی در آذربایجان‌غربی به ۷۶ درصد رسید

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با ابراز خرسندی از سرعت گازرسانی در استان گفت: ضریب برخورداری از گاز طبیعی در استان به ۷۶ درصد رسیده که این رقم نیز روند افزایشی دارد.

محمدصادق معتمدیان روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح های گازرسانی در آذربایجان‌غربی در سرو ارومیه افزود: گازرسانی در سال های اخیر با سرعت و امروز بیشتری انجام گرفته که این روند با توجه ویژه دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به خدمت رسانی برای توسعه مناطق محروم دارد که با توجه به این امر، در آینده گام های بلندی برای خدمت رسانی گسترده در استان خواهیم برداشت.

وی با اشاره به اینکه در کنار توجه به توسعه عمرانی، بهبود شاخص های اقتصادی نیز در دستور کار جدی دولت و مدیریت استان است، بیان کرد: از بین بردن شکاف اقتصادی از اولویت های دولت است که البته برای رسیدن به این هدف، نیازمند تعامل و همکاری حداکثری هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: امروز مباحث اقتصادی و معیشتی دغدغه مسوولان از جمله شخص رئیس جمهور است.

معتمدیان به موضوع راه اندازی صندوق عدالت و پیشرفت در استان ها از جمله آذربایجان غربی  و هدف گذاری رشد اقتصادی هشت درصدی ادامه داد: این امر نیز در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه و فعال سازی دیپلماسی منطقه ای برای رسیدن به اهداف اقتصادی استان، گفت: یکی از آسیب های جدی استان، خام فروشی در ۲ حوزه کشاورزی و معدن است که سعی داریم در راستای ارزش افزوده بیشتر، این مشکل را رفع کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha