چند انبار احتکار کالا با پیگیری نیروهای سپاه در شهرستان ملایر کشف شد

همدان- ایرنا- معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) چند انبار احتکار در شهرستان ملایر شناسایی و اقلام احتکار شده دراین انبارها نیز توقیف شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی سپاه همدان؛ سرهنگ پاسدار «علی اکبر کریم‌پور» با اعلام این خبر افزود: با تلاش و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه ملایر۱۱۳ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی کشف و ضبط شده است.

به گفته وی، این محموله کود شیمیایی در کارخانه‌ای متروکه واقع در یکی از بخش‌های شهرستان ملایر کشف و ضبط شده است.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به کشف یک مخزن انبار سوخت قاچاق در ملایر نیز گفت: این مخزن حاوی ۱۳ هزار لیتر گازوییل قاچاق بود که کشف و ضبط شد.

سرهنگ پاسدار کریم پور افزود: همچنین نیروهای اطلاعات سپاه ملایر با همکاری سازمان صمت موفق به کشف و توقیف ۱۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در انبار یک قنادی شدند.

به گفته وی، یک محموله شامل ۵۵۵ کیسه سیمان هگمتانه و ۱۳۵ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کنسانتره دامی نیز در یک واحد گاوداری متروکه شهرستان ملایر کشف و ضبط شده است.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با اخلالگران اقتصادی و تامین امنیت مردم به صورت جدی در دستور کار اطلاعات سپاه قرار دارد، گفت: اطلاعات سپاه استان همدان از تمام ظرفیت‌های خود برای ناامن کردن محیط فعالیت قاچاقچیان با هدف ایجاد امنیت و رونق تولید داخلی استفاده می کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha