سمنانی‌ها با خرید ۶۰ درصد بلیت‌ها به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر نشستند

سمنان- ایرنا- کارشناس مسوول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: استقبال بی نظیر مردم شهر سمنان از فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر، فروش بیش از ۶۰ درصد بلیت های چهار روز اول این رویداد فرهنگی را رقم زد.

به گزارش ایرنا، امیر رسولیان روز سه شنبه به رسانه ها افزود:  فیلم های "خائن کشی" ، "لایه های دروغ" ، "ملاقات خصوصی" ، "ماهان" ، "مرد بازنده"، "هناس" ، "بدون قرار قبلی" و "بیرو" هشت فیلم اکران شده در چهار روز اول جشنواره فجر در سینما یادمان سمنان بود.

وی با بی نظیر خواندن استقبال مردم سمنان از فیلم های این جشنواره ادامه داد: "ملاقات خصوصی" و "مرد بازنده" با فروش ۱۰۰ در صد بلیت ها، جایگاه اول فروش در سمنان را به خود اختصاص داده اند و "خائن کشی" و "بدون قرار قبلی" در جایگاه بعدی قرار دارند.

بررسی پیش فروش بلیت روزهای آتی جشنواره در سمنان نیز از اقبال بالای فیلم های "موقعیت مهدی" و "شادروان" خبر می دهد.

در چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ به اکران در سمنان اختصاص یافته است و نمایش بقیه فیلم ها تا جمعه ۲۲ بهمن در سینما یادمان سمنان ادامه دارد.

این فیلم ها هر روز در سه سانس ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ اکران می شود و فیلم اکران شده در سانس ۱۷ در سانس ۲۱:۳۰ نیز تکرار می شود.

فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فیلم فجر به صورت برخط از طریق سامانه‌های بلیت‌فروشی "ایران‌تیک" ، "سینماتیکت" و "گیشه هفت" برای شهروندان سمنانی امکان‌پذیر است.

برای اطلاع از ساعت و روز پخش فیلم های چهلمین جشنواره فجر در سینما یادمان سمنان اینجا و برای اطلاع از ماجرا و داستان هر فیلم اینجا را کلیک کنید.

گزارش خبرگزاری ایرنا استان سمنان از نظرات سینمادوستان سمنانی و درباره فیلم «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی را اینجا، درباره فیلم «ملاقات خصوصی» اثر امید شمس را اینجا و درباره فیلم «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha