۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵
کد خبر: 84642584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری خلخال سگ‌های بی‌پناه را ساماندهی می‌کند

اردبیل _ ایرنا _ سرپرست شهرداری خلخال گفت: شهرداری قصد کشتار سگ‌های بی‌پناه را ندارد و دنبال راهکاری مناسب برای رفع مزاحمت این حیوانات است.

ضرغام محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: شهروندان خلخالی برای رفع مزاحمت از سگ‌های ولگرد به شهرداری فشار می‌آورند، از طرفی عده دیگری بدلیل معدوم‌سازی چند قلاده سگ مریض این ارگان را مورد انتقاد و هجمه قرار داده‌اند.

وی گفت: شهرداری برای تامین هزینه‌های مربوط به زنده‌گیری و تهیه مکانی مناسب برای جمع‌آوری سگ‌های بی‌پناه مشکل دارد ولی با کشتار آنها از طریق شلیک تیر مستقیم مخالف است.

او افزود: با افزایش روزافزون جمعیت این حیوانات و حضور فیزیکی آنها پیرامون محیط زندگی مردم چاره‌ای جز اتلاف چند قلاده سگ بیمار نداشتیم.

سرپرست شهرداری خلخال اظهارکرد: علاقه‌مندان به راه‌اندازی کمپ ویژه نگهداری سگ‌های ولگرد از حمایت‌های مالی شهرداری و زمین رایگان منابع طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

محمدی گفت: خبر منتشر شده در برخی صفحات فضای مجازی مبنی بر کشتار گسترده سگ‌های ولگرد توسط شهرداری غیرواقعی است.

سرپرست شهرداری خلخال با بیان اینکه به زودی طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد و بدون صاحب در شهر اجرا می‌شود، افزود: در شرایط فعلی جایی برای نگهداری سگ‌ها وجود ندارد ، بنابراین احتمالا برای نگهداری به یکی از شهرهای شمالی کشور فرستاده شوند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha