۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳
کد خبر: 84642351
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مشکل سه طرح تولیدی ایلام در ستاد تسهیل رفع شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳
کد خبر: 84642351
مشکل سه طرح تولیدی ایلام در ستاد تسهیل رفع شد

ایلام - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از رفع مشکل سه طرح تولیدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، شهریار عباسی روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: پنج طرح پرورش شترمرغ، صنایع لبنی بهنام لبن، پرواربندی بره، مجتمع گلخانه و گاوداری شیری ۱۰ راسی در نشست امروز مطرح و مورد بررسی قرار گرفتند که تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آنها مصوب شد.

وی افزود: این واحدهای تولیدی دارای مسائل و مشکلاتی در بخش های مختلف بودند که با همراهی دستگاه های عضو بر تسهیل و رفع مشکلات سه طرح از آنها موافقت و ۲ طرح دیگر برای بررسی بیشتر به بازدید و اعلام نظر تخصصی ارجاع شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: نوع نگاه به مسائل از سوی کارشناسان و مدیران دستگاه تا برای رفع موانع تولید بسیار مهم است.

عباسی تاکید کرد: اگر رفع مشکلات در قالب گفتمان مناسب و اثرگذار باشد، می تواند موجب تسهیل در امر تولید و رفع موانع شود.

وی اضافه کرد: اولویت اصلی استان بهره وری درست از منابع و امکانات زیرساختی تولید است و در این راستا معاونت اقتصادی با تمام توان برای رفع موانع تلاش می کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر ضرورت توسعه واحدهای گلخانه ای در استان تاکید کرد و گفت: توسعه این واحدها علاوه بر افزایش تولید و ایجاد اشتغال منجر به تولید محصولات اصلاح شده ، نقش مهمی در تامین محصولات مورد نیاز استان و توسعه صادرات خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha