۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84642331
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار: ۸۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های دهه فجر شهرستان ششتمد سرمایه گذاری شد

سبزوار- ایرنا- فرماندار ششتمد در استان خراسان رضوی گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های به ثمر نشسته دهه مبارک فجر این شهرستان در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و تولیدی سرمایه گذاری شد.

محمد کلاته روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، افزود: با این میزان سرمایه‌گذاری، ۴۰ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی در شهرستان ششتمد به ثمر نشسته است.

وی یادآور شد: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف کشاورزی، کمیته امداد، بهزیستی، دهیاری‌ها، مخابرات و خدمات شهری و روستایی است که با بهره برداری آنها، شهروندان از این خدمات بهره‌مند شده اند.

فرماندار ششتمد افزود: در شرایطی که دشمن با جوسازی رسانه‌ای در پی مایوس کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی است، انعکاس خدمات نظام از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر  فرصتی گرانبها برای تبیین دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و سیاسی به مردم و به ویژه جوانان است.

ششتمد با موافقت هیات دولت در اردیبهشت سالجاری به شهرستان ارتقاء یافت. مرکز شهرستان تازه ‌تاسیس سه هزار و ۷۸۶ کیلومترمربعی ششتمد با جمعیت ۲۴ هزار نفر در ۲۵۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha