۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84642106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره موسیقی فجر اردبیل به تعویق افتاد

۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۲
کد خبر: 84642106
جشنواره موسیقی فجر اردبیل به تعویق افتاد

اردبیل- ایرنا- معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط کرونایی شهرستان مشگین‌شهر، جشنواره موسیقی استانی فجر در زمانی دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سعید نوریان روز دوشنبه در این زمینه تشریح کرد: دهمین جشنواره استانی موسیقی فجر به میزبانی شهرستان مشگین‌شهر قرار بود برگزار شود که با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا به منظور سلامت هنرمندان و علاقه‌مندان، زمان برگزاری جشنواره به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اینکه استقبال خوبی را از هنرمندان و گروه‌های موسیقی استان اردبیل برای حضور در این رویداد شاهد بودیم، افزود: هیات انتخاب شامل مجید عصری، نیما نسل سراجی و محمد نقوی از بین متقاضیان ۱۱ گروه  را برای حضور در بخش موغام انتخاب کرده بودند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: هشت گروه هم در بخش پاپ و کلاسیک و پنج گروه در بخش موسیقی اصیل ایرانی قرار بود در قالب دهمین جشنواره استانی موسیقی فجر با هم به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: با توجه به تعویق زمان برگزاری و در هماهنگی‌ با دبیرخانه جشنواره ملی موسیقی فجر، قرار است از چند گروه موسیقی از دیگر استان‌های کشور هم به صورت میهمان در این دوره از جشنواره میزبانی شود.

دهمین جشنواره استانی موسیقی فجر اردبیل در قالب سی و هفتمین دوره از جشنواره موسیقی فجر قرار بود در روزهای ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه در تالار اندیشه مشگین‌شهر برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha