۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84641746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانه پینگ پنگ همدان با ۸۰ میلیون تومان تجهیز شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱
کد خبر: 84641746
خانه پینگ پنگ همدان با ۸۰ میلیون تومان تجهیز شد

همدان- ایرنا- رییس هیات تنیس روی میز همدان گفت: خانه پینگ پنگ همدان یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های ورزشی این شهر با تامین ۸۰ میلیون تومان اعتبار تجهیز و مرمت شد.

«زهره ابوطالبیان» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خانه پینگ پنگ همدان میعادگاه مدال آوران آسیایی و جهانی است اظهار داشت: با توجه به فعالیت قهرمانان ملی پوش استان همدان در این سالن، با کمک منابع مالی هیات و دستگاه ورزش توانستیم نسبت به تجهیز و مرمت بخش‌هایی از سالن اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون شرایط بهتری برای تمرین آماده‌سازی ملی پوشان و قهرمانان تنیس روی میز استان همدان در این سالن فراهم و نواقص موجود برطرف شده است.

ابوطالبیان افزود: فضای مطلوب خانه تنیس روی میز همدان امکان پرورش استعدادهای نخبه را فراهم کرده به طوریکه با تلاش کادر مربیان و حمایت هیات توانسته‌ایم در سال‌های اخیر قهرمانان ارزنده‌ای را در سطوح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

رییس هیات تنیس روی میز همدان گفت: در دوره جدید مدیریتی هیات نیز حضور پرشمار ورزشکاران این استان در اردوها و عضویت در ترکیب اصلی تیم ملی تنیس روی میز را هدفگذاری کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: ورزش تنیس روی میز استان همدان در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته است و تاکنون به موفقیت‌های ارزنده به خصوص در بخش بانوان دست یافته‌ایم.

وی بیان کرد: برگزاری طرح‌های استعدادیابی و هوپس در استان همدان طی سال‌های اخیر با تلاش و برنامه ریزی مربیان استعدادیاب باعث شد تا بتوانیم نسبت به پرورش نخبه‌های این ورزش بپردازیم.

ابوطالبیان خاطرنشان کرد: ثمره این برنامه ریزی و تلاش مربیان و سایر دست اندرکاران، قهرمانی‌های پیاپی ورزشکاران همدانی در میادین ملی بود.

استان همدان در جمع پنج استان برتر در ورزش تنیس روی میز است.  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha