امام جمعه روانسر: ترویج آموزه‌های قرآنی و علوم دینی از برکات انقلاب اسلامی است

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه روانسر گفت: احیای قرآن، گسترش، ترویج و توسعه آموزه‌ها و فرهنگ قرآنی و علوم دینی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی در ایران است.

به گزارش ایرنا، ماموستا ملا سیدمحمد محمدی روز دوشنبه در آیین محفل انس با قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی روانسر افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان  با دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های مختلف همراه بوده که حوزه قرآن یکی از مهمترین این حوزه‌ها است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پرچمدار ترجمه و تفسیر قرآن در جهان است و در این راستا قرآن به ۱۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده ٱست،  اضافه کرد: یکی از مهمترین دلایل پیشرفت جمهوری اسلامی پس از انقلاب، توجه به مفاهیم و آموزه‌های قرآنی است.
ماموستا محمدی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن دفاع همه جانبه ما را می‌طلبد، اظهار داشت: در حال حاضر تکفیر و تندروی از مهمترین تهدیدهای خانواده‌ها در جامعه اسلامی است و دشمنان با راه اندازی شبکه‌های مختلف در فضای رسانه و شبکه اجتماعی بدنبال تضعیف باورها و اعتقادات مسلمانان هستند.
این مراسم از سوی مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ناحیه مقاومت بسیج، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی روانسر برگزار شد و در پایان از تعدادی فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha