۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84641658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحکیم خانواده و فرزندآوری باید به صورت عملی در جامعه نهادینه شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: تحکیم خانواده و فرزندآوری باید به صورت عملی در جامعه نهادینه شود و رسانه ها نیز زوج های جوان را به فرزندآوری تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید "علی حسینی" روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد افزود: صدا و سیما باید در برنامه ها چند فرزندی را تبلیغ کند، متاسفانه در برنامه های تلویزیونی خانواده ها ۲ فرزند دارند و این موضوع باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مشوق های دولت درباره ازدواج و فرزندآوری باید عملیاتی شود اظهار داشت: برای اقتدار اسلام و ایران باید ازدواج و فرزند آوری را تبلیغ کنیم، فرهنگ جامعه باید تغییر کند ازدواج و فرزندآوری باعث رشد و نمو جامعه می شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: آثار و عواقب کاهش جمعیت در سالهای آینده گریبان گیر جامعه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد نیز در این جلسه گفت: تحکیم خانواده و ازدواج و فرزندآوری باید با یک سیاست مشخص در شهرستان بروجرد اجرا خواهد شد.

"مجید منعمی" افزود: دولت مصوباتی در مورد تشویق به فرزندآوری و ازدواج دارد که باید اجرا شود، با توجه به پیگیری ها از معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، شهرستان بروجرد به عنوان پایلوت کاهش آسیب های خانواده و زنان مشخص و برنامه هایی در این خصوص انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا ضامن تداوم انقلاب است و تکلیف داریم تا با برگزاری یادواره شهدا یاد و نام و شهدا را زنده نگه داریم.
سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: زنجیره برگزاری یادواره شهدا نباید قطع شود و با همه توان باید کمک کنیم تا ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد اعضای جلسه در مورد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز بحث و تبادل نظر کردند، در صورت مجوز ستاد کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی یا تجمع برگزار خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha