۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 1369
کد خبر: 84641646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار اصفهان: امتناع از تزریق واکسن تضییع حقوق دیگران است

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: به واسطه واکسن نزدن برخی شاهد موج جدیدی از شیوع مجدد کرونا هستیم و امتناع از تزریق واکسن تضییع حقوق دیگران است.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز دوشنبه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، افزود: کار بزرگی در دولت سیزدهم انجام شد و به واسطه واکسیناسیون فراگیر، آمار فوتی کرونا کاهش یافت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه لازم است رویکرد کاهش تعطیلی‌ها باشد، ادامه داد:  تعطیلی راحت‌ترین اقدام است ولی باید هزینه‌ها، حواشی و جوانب آن را نیز در نظر گرفت.
وی اظهار کرد: باید با کرونا زندگی کرد و لذا باید از تعطیلی‌های فراگیر پرهیز شود و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت‌های روزمره مردم استمرار داشته باشد.
مرتضوی گفت: لازم است مدیریت آموزش و پرورش با رصد وضعیت مدارس شهرستان‌ها حسب میزان ابتلای به کرونا برای دوره محدود فعالیت غیرحضوری را برنامه‌ریزی کند.
وی تصریح کرد: ویژه برنامه‌هایی در صدا و سیمای استان در خصوص موج ششم و همچنین برنامه ویژه برای اطلاع رسانی به والدین دانش‌آموزان با رویکرد  اقناع سازی تهیه شود.
استاندار اصفهان ادامه داد: اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه راهپیمایی ۲۲ بهمن با نظر رییس جمهور و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.

بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی ۷۸۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که ۹۶ تن آنان در بخش مراقبتهای ویژه بسر می برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha