۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84641476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار: بهره‌گیری درست از ظرفیت‌ها، زمینه‌ساز رونق گردشگری در بروجرد است

بروجرد - ایرنا - شهردار بروجرد گفت: شهر بروجرد با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی دارای ظرفیت و جاذبه‌های طبیعی و تفریحی فراوان بوده که با معرفی این پتانسیل‌ها، زمینه‌ رونق گردشگری این شهر فراهم می‌شود.

"یحیی عیدی بیرانوند" روز دوشنبه در جلسه ستاد نوروزی در محل شهرداری افزود: از هم اکنون باید با زیباسازی و آماده نمودن شهر به استقبال نوروز رفت تا بتوانیم بروجرد را آنگونه که شایسته است در سطح کشور معرفی کنیم.

 وی اظهار داشت: کار لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر بالاخص ورودی و خروجی ها، مکان های تفریحی و گردشگری باید هر چه سریعتر انجام تا با زیباسازی شهر بتوانیم رفاه مهمانان نوروزی را فراهم کرد.
 وی نصب بنرهای تبلیغاتی جهت معرفی و راهنمایی میهمانان به سمت مراکز گردشگری و تامین روشنایی ورودیهای شهر، پارک‌ها و میادین  و در اولویت قرار دادن نظافت سطح شهر را از دیگر اقدامات اساسی برای زیباسازی شهر عنوان کرد.

بیرانوند بر فعال نمودن کشیک نوروزی، جمع آوری زباله ها و شستشوی مداوم سطل‌های زباله، جمع آوری نخاله های سطح شهر و محور کمربندی، رنگ کاری و زیباسازی تابلوها، پایه چراغها، نردها، بلوارها و پارکها، طراحی، ساخت و نصب سفره هفت سین تاکید کرد.

شهردار بروجرد با اشاره به وجود سرعت گیرهای سطح شهر افزود: برخی شهروندان متقاضی افزایش سرعت گیرها هستتد درحالی که طبق قانون راهور وجود سرعت گیر در داخل شهر ممنوع بوده و امسال شهرداری یک میلیارد تومان دیه بابت حوادث ناشی از سرعت گیرها پرداخت کرده است.

بیرانوند با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: برغم مشکلات‌ موجود، برای عمران و آبادانی بروجرد تلاش خواهد شد و با تامین منابع مالی مشکلات حل خواهد شد.
وی گفت: شهرداری بروجرد ماهانه پنج میلیارد تومان بابت بدهی به تامین اجتماعی پرداخت و هرماه ۱۲میلبارد تومان  حقوق پرداخت می کند.

وی اولویت کار در توسعه و حل مشکلات شهر بروجرد را ابتدا ایجاد تحول و توسعه متاطق محروم و حاشیه نشین بروجرد عنوان کرد.

بیرانوند افزود: هم اکنون منطقه دره غریب و لرآباد بروجرد با کمک سپاه شهرستان در حال توسعه بوده و به زودی با احداث درمانگاه و  پارک، لراباد برخی از مشکلات مردم این منطقه برطرف خواهد شد.

ر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha