کرمانشاه جزو استان‌های قهرمان‌پرور ورزش کشور است

کرمانشاه - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های قهرمان پرور کشور یاد کرد و گفت: در بسیاری از رشته‌های ورزشی قهرمانان نامداری داریم که افتخارات زیادی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید «محمد پولادگر» یکشنبه شب در آئین افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره شهید مدافع سلامت زنده یاد دکتر «بهنام فقیهی» واقع در محله آقاجان که استاندار کرمانشاه نیز حضور داشت، افزود: با برنامه ریزی درست و فراهم کردن زیرساخت های لازم مانند احداث چنین سالن هایی در مناطق محروم می توان بازهم قهرمانان بزرگی تربیت کرد.

وی با ابراز خرسندی از ساخت این مجموعه ورزشی در منطقه ای محروم و کمتر برخوردار، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه نیز نیازمند شادابی و نشاط بوده و احداث آن گام بلندی برای سلامتی شهروندان محله آقاجان به شمار می‌رود.

پولادگر خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی برای توسعه ورزش همگانی بین مردم امروز یک ضرورت انکار ناپذیر است و وزارت ورزش و جوانان نیز روی این مساله تمرکز کرده است.

معاون وزارت ورزش و جوانان یادآوری کرد: پیش زمینه ورزش قهرمانی، ورزش همگانی است و فراهم کردن زیرساخت های لازم باعث تشویق افراد به حضور در ورزش های همگانی و در نهایت به ورزش قهرمانی می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این سالن به جوانان منطقه محروم آقاجان کرمانشاه کمک کند تا با پرداختن به سلامتی جسم شان برای رفتن روی سکوهای قهرمانی آماده شوند.

سالن ورزشی چند منظوره کرمانشاه زودتر از موعد مقرر افتتاح شد

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در حاشیه مراسم اظهار داشت: این پروژه قرار بود در مدت ۱۸ ماه به پایان برسد اما با تلاش های صورت گرفته ۹ ماهه به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی چند منظوره و سقف بلند محله آقاجان کرمانشاه در مساحت هزار و ۳۵۰ متر به بهره برداری رسیده و در اختیار جوانان و علاقه مندان به ورزش قرار می‌گیرد.

رحیمی با بیان اینکه برای احداث این پروژه  ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات وزارت نفت و حدود ۶ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز یکشنبه نیز با حضور در دهکده المپیک کرمانشاه از عملیات اجرایی ۲ طرح پیست سوارکاری و زمین‌های تنیس و همچنین از خانه جوان شهر کرمانشاه بازدید کرد.

دیدار با روسای هیات های ورزشی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه پولادگر به کرمانشاه بود.

در استان کرمانشاه حدود ۱۰۰ هزار ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف و در قالب ۴۸ هیات ورزشی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha