۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۱۵
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84641276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس:این برد را به پاکبانان زحمت کش تقدیم می کنم

بندرعباس ایرنا-سرمربی تیم شهرداری بندرعباس گفت: برد شیرین مقابل نیروی زمینی تهران را به پاکبانان زحمت کش بندرعباس تقدیم می کنم.

امیر خلیفه اصل عصر یکشنبه پس از پایان این بازی به رسانه ها اعلام کرد:بازی سختی بود وتیم رقیب (نیروی زمینی تهران) آمده بود تا از ما امتیاز بگیرد اما شاگردانم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند وخدا شکر این بازی را باپیروزی به پایان بردیم. 
وی ادامه‌داد:  دراین دیدار سه نفر از بازیکنانمان به علت چهار اخطاره بودن و ۲نفر نیز به علت سرما خوردگی شدید نتوانستیم از انها استفاده کنیم و دیگر بازیکنان را جایگزین کردیم که از خود بازی درخشاتیی به نمایش گذاشتند.

 خلیفه اصل اظهار داشت: درنیمه دوم تیم نیروی زمینی تهران برای جبران گل خورده در نیمه نخست فشار زیادی روی تیم ما آورد اما ایستادگی شاگردانم انها را به عقب نشینی وا داشت وما موفق شدیم به گل دوم هم برسیم ودر پایان با کسب سه امتیاز شیرین این دیدار نیم فصل را با مقام دومی به پایان ببریم.

سرمربی شهرداری بندرعباس بیان کرد: درنیم فصل دوم بازی های سختی خواهیم داشت،باید چند بازیکن به تیم اضافه شود ومسوولان تیم وشهردار بندرعباس با حمایت از تیم  در نیم فصل دوم مثل نیم فصل اول، با موفقیت راهی لیگ یک شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha