معاون استاندار بوشهر:مادران شهدا از بزرگترین مهر عاشقانه خود در راه خدا گذشتند

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: مادران شهدا از بزرگترین مهر عاشقانه و عالی‌ترین دارایی‌ یعنی جگر گوشه های خود گذشتند تا راه خدا، نهضت حسینی ، ارزش و آرمان‌های این انقلاب محفوظ بماند.

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی  یکشنبه  پس از دیدار با مادر شهید علی احمدی در روستای بنه گز تنگستان در یادداشتی نوشت : اینجا ایران است سرزمینی که جوانان رشیدش با لبیک به امام خویش جان بر کف نهادند تا برای دفاع از دین و میهن در مقابل دشمن ایستاده به شهادت برسند.

وی اظهار کرد: اینجا بوشهر و تنگستان است روستای بنه گز که مادر شهیدی رسم عاشقی به ما می آموزد که پس از ۳۷ سال از شهادت فرزند برومند خود هر صبحگاهان عکس مطهر او را در بلوار روستا با گلاب وجود خویش شست و شو می دهد.

ایرانی بیان کرد: مردم ایران، تنگستان را با رئیسعلی و دلیر مردان ضد استعماری او می شناسند و حماسه ایثار مادران این دیار متبلور در وجود عاشقانه این مادر می بینند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: نباید خیال کرد که مادر، هستی خود را به خاک سپرده است، بلکه مادران شهدا با پیکر مطهر فرزندان خود نیمی از جان و پیکر خود را نیز به زیر خاک‌ها دفن می‌کنند و شاید بدین خاطراست که همیشه دلتنگ هستند و هر کدام از آنها  در دل گنجینه‌ای از روایت کودکانه فرزندن خود تا لحظه حس کردن زمان شهادتشان دارند.

منیژه صحراگرد از روستای «باغ چرخی» «بنه گز» شهرستان تنگستان استان بوشهر، هر روز صبح برای تمیز کردن تمثال فرزند شهیدش به بلوار روستا می‌رود.

در یادداشت معاون استاندار بوشهر آمده است: او این اسوه وفاداری و عشق مادر شهید علی احمدی است که با خاطرات فرزند دلبند خود زندگی می کند.

وی تصریح کرده است:او پس از سالها باز هم از خاطرات کودکی علی می گوید وبا آغوش باز در خانه ای که عطر عاطفه در آن پیچیده پذیرایمان شد و با گلاب به استقبالمان آمد.

 ایرانی نوشته است: و آخر اینکه از صمیم قلب برای رهبر انقلاب آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت نمود و ما را هم چون فرزندش خالصانه دعا کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha