مسوولان از دادن وعده‌ به مردم پرهیز کنند

تهران- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: مسوولان از دادن وعده‌های توخالی به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، عابد ملکی روز یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان پاکدشت گفت: امروز وقت عمل به آرمان‌های انقلاب و نصب‌العین قراردادن منویات رهبری معظم انقلاب و امام راحل در خدمت رسانی به مردم است و مسوولان موظفند تا تمام توان خود را صرف رفع دغدغه‌های جامعه کنند.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام نوپایی است که در فرصت ۴۰ ساله نمی‌توان تمامی مشکلات را برطرف کرد ولی قطعا با همراهی و مشارکت مردم و همت و تلاش مسوولان، اتفاقات خوبی برای کشور رقم می‌خورد.
وی تصریح کرد: امروز شاهدیم که با وجود تمامی مشکلات و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده نظام، چرخ تولید و اشتغال در کشور در حال حرکت است و تلاش شبانه روزی مسوولان و همراهی مردم توانسته دیوارهای تحریم را فرو ریزد.
ملکی گفت: این که فقط در استان تهران در ایام الله دهه مبارک فجر هزار و ۱۹۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شده و برای بیش از ۲۰ هزار نفر شغل ایجاد شده است، تنها گوشه‌ای از توانمندی جمهوری اسلامی در اداره امور کشور با همراهی و مشارکت مردم است.
وی اظهار داشت: مسوولان باید دستاوردهای نظام را همواره به مردم بازگو کرده و با ارائه گزارش‌های امیدوارکننده، مسیر را برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر کشور با دمیدن روح امید به آینده در جامعه هموار کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: پاکدشت یکی از شهرستان‌های مهم استان تهران در حوزه صنعت و کشاورزی استان تهران است که بهره‌برداری از ۱۴۰ پروزه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی که بیش از ۷۰ درصد از آن توسط مردم سرمایه گذاری شده تنها گوشه‌ای از توانمندی این شهرستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha