۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 843
کد خبر: 84640907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی‌پوشان در تهران و بندرعباس دست به کمان می‌شوند

تهران- ایرنا- اردوی تیم‌های ملی تیراندازی با کمان و پاراکمان در ۲ رشته ریکرو و کامپوند با هدف آماده سازی جهت حضور در رقابت‌های کاپ آسیا از فردا (۱۸ بهمن ماه) در شهرهای تهران و بندرعباس پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا روز یکشنبه از فدراسیون تیراندازی با کمان، ‌اردوی آماده سازی کمانداران در رشته کامپوند و ریکرو در سایت آزادی تهران آغاز می‌شود و تا ۳۰ بهمن ماه نیز ادامه خواهد یافت.

همچنین اردوی پاراکمانداران با حضور ۶ ورزشکار ملی‌پوش شامل دو زن و ۴ مرد از فردا در بندرعباس آغاز و تا ۲۸ بهمن‌ماه ادامه دارد.

هدایت کمانداران ریکرو و کامپوند به ترتیب به عهده بهزاد پاکزاد و اسماعیل عبادی است و تیم پاراکمانداران نیز توسط مجید کهتری هدایت می‌شود.

ارشک فاضل، محمد حسین گلشنی، رضا شبانی، نیما نادری، هادی دشن و مهتا عبدالهی کمانداران ریکرو و محمد صالح پالیزبان، حسام الدین کوثر، محمد معدن‌دار، امیر کاظم‌پور، مجید قیدی، حمزه نکویی، گیسا بایبوردی، راحله فارسی، ویدا حلیمیان، کوثر خشنودی‌کیا، فائزه جعفریان و بیتا عاشق زاده نیز ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی کامپوند هستند.

علی سینا منشأزاده، رمضان بیابانی، مریم یاورپور، فرزانه عسگری، محمدرضا زندی و غلامرضا رحیمی پاراکماندارانی هستند که در بندرعباس تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

کمانداران و پارکمانداران ایرانی به منظور حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی چین، در اردوهای تمرینی شرکت می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha