۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84640143
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوهای راهیان نور جایگاه ویژه ای در جهاد تبیین دارد

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: اردوهای راهیان نور و دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جایگاه ویژه ای در جهاد تبیین دارد.

 گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی مهاجر روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور در سالن جلسات استانداری گلستان افزود:  امروز در مکتب حاج قاسم سلیمانی جمع شدیم تا با نگاهی شهداگونه و دلسوزانه برای برنامه ریزی های رشد تربیتی مردم و جامعه گام برداریم.

وی تصریح کرد: نشر فرهنگ غنی ایثار و شهادت دفاع مقدس  عزت، اقتدار و نوآوری های مختلفی را  به ارمغان داشته است.

وی افزود: ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور برای حضور در میقاتگاه عاشقان بستری مناسب برای انتقال فرهنگ در شهر و دیوارها در قالب های جاماندگان برنامه ریزی کنند.

مهاجر بیان کرد: فرهنگ غنی دفاع مقدس و انقلاب هر جا  نشر پیدا کرده رمز موفقیت های بسیاری از جمله در فناوری های هسته ای، موشک و  صنایع  ما رشد پیدا کرده و امیدواریم در دولت انقلابی اتفاقات بهتر و بیشتری در این زمینه  را شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: سفر معنوی اردوهای راهیان نور عطر فروشی بوده که کمترین رهاوردش معطرسازی افراد است.
وی تصریح کرد: چنانچه به دنبال بستر رشدی در مجموعه های اداری با ظرفیت های ویژه هستیم نیازمند اقدام زینب گونه برای بستر کیفی نشر فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در این نشست گفت: راهیان نور میعادگاهی برای دل های پاک و اتصال آنها به بارگاه باریتعالی است و یک مرجع برای دل های پاک جوانانی که طالب نور هستند.

سرهنگ سید موسی حسینی بیان کرد: در آثار، نوشته ها و خاطرات میزان اثرگذاری راهیان نور و تجربیات بی بدیل این سفر ثبت شده است که این اردو  یک فرصت عظیم برای تربیت جوانان با فرهنگ دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: راهیان نور فرصت مناسبی برای اعزام و عزیمت باید ترویج و در بستر سبد سفر خانوار قرار گیرد و به یقین بیشترین تاثیرپذیری را  باراولی ها و نسل جوان  دارند.
وی اضافه کرد: نسل جوان برای پیوند خوردن به نظام از کاروان داران با تجربه و نسل درک کننده انقلاب و دفاع مقدس الگوگیری می کنند که امیدواریم بستر سفری خوب و فرح بخش را برایشان ایجاد کنند.

رئیس ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور گلستان در این نشست بیان کرد: از اهداف، سیاست ها و  رهاوردهای اردوی راهیان نور انتقال و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان، یادآوری ایثارگری، هم افزایی و هماهنگی با جذب حداکثری، توسعه و  تحکیم پیوند جوانان با دفاع مقدس، تحکیم و تبیین نقش آحاد مردم در جنگ، خلق آثار ادبی و هنری ثبت و ضبط راهیان نور در جشنواره است که امیدواریم شبکه ای و سازمان محور همه نقش آفرین باشند.
سرهنگ حمید مازندرانی گفت: ۱۰ کمیته اعزام و اسکان، پشتیبانی و مالی، امنیت و ایمنی، اطلاع رسانی و روابط عمومی، فرهنگی، بازرسی و عریانی عملکرد،حمل و نقل و ترابری، بهداشت و درمان، بانوان و روایتگری پیش بینی شده است.

به گفته وی سهمیه اعزام  از استان گلستان چهار هزار نفر با اعتبار ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

وی زمان اعزام داوطلبان سفر به راهیان نور  را ۱۵ اسفندماه  تا دهم فروردین ۱۴۰۱ اعلام کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha