آخرین وضعیت فعالیت مدارس استان سمنان در بحبوحه موج ششم کرونا اعلام شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان آخرین وضعیت فعالیت مدارس این استان در بحبوحه شیوع موج ششم کرونا را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، محمد دستورانی شامگاه جمعه به رسانه ها ابراز داشت: طی هفته پیش رو تمامی مدرسه های استان سمنان آموزش حضوری خواهند داشت البته دامغان و گرمسار که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند از این رویه مستثنی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به این که در موج ششم کرونا قرار داریم و شاهد گسترش سویه امیکرون می باشیم در جلسه اخیر ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد برای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس امیکرون، در مدرسه ها اقدام هایی در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت پذیرد.

دستورانی برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در فضای باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، و سنجش روزانه دانش آموزان و معلمان را از جمله این برنامه ها برشمرد.

وی یادآور شد: درصورتی که در دانش آموزی و یا معلمی علائم بیماری مشاهده شد، کلاس مورد نظر تا یک هفته و در صورت تعطیلی ۲ یا سه کلاس در مدرسه، مدرسه مورد نظر با هماهنگی مدیر و رئیس آموزش و پرورش شهرستان تعطیل می شود.

طبق تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که شامگاه چهارشنبه، سیزدهم بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد، اکنون شهرستان های گرمسار و دامغان در وضعیت قرمز کرونایی، سمنان و شاهرود در وضعیت نارنجی، و مهدیشهر، سرخه، میامی و آرادان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha