۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۱۵
کد خبر: 84638516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال مازندرانی‌ها از «خائن‌کشی» کیمیایی

۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۱۵
کد خبر: 84638516
استقبال مازندرانی‌ها از «خائن‌کشی» کیمیایی

ساری – ایرنا – اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر که با «خائن کشی» در سینما سپهر ساری شروع شد ، مورد استقبال سینمادوستان مازندرانی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سینمادوستان مازندرانی پس از یک سال وقفه ناشی از کرونا در اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر، عصر امروز ، جمعه ، در دو سینمای مرکز استان به تماشای دو فیلم از چهلمین دوره مهم‌ترین فستیوال فیلم ایران نشستند.

طبق برنامه اعلام شده امروز از ساعت ۱۸ فیلم سینمایی خائن‌کشی اثر کارگردان پیشکسوت سینمای ایران مسعود کیمیایی روی پرده سینما سپهر ساری رفت و در سینما کانون نیز فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» ساخته رامتین سهراب به نمایش در آمد.

علاقه‌مندان به سینما با وجود ظرفیت‌های در نظر گرفته شده برای حضور در سالن و محدودیت حضور تماشاگران به اندازه سقف ۳۰ درصدی مصوب ، از ساعت ۱۸ در سینما سپهر برای تماشای فیلم سینمایی خائن‌کشی حضور یافتند و نخستین اکران فیلم‌های جشنواره چهلم در استان را پرشور رقم زدند ، اما استقبال از فیلم سینمایی لایه‌های دروغ در سانس نخست سینما کانون چندان قابل توجه نبود.

بر اساس جدول زمان‌بندی اجراها در نوبت دوم اکران از ساعت ۲۰:۳۰ فیلم لایه‌های دروغ روی پرده سینما سپهر رفت و فیلم سینمایی خائن‌کشی نیز در سینما کانون اکران شد که باز هم با استقبال مخاطبان مواجه شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه اکران فیلم‌های روز نخست به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه بار دیگر حال و هوای سینمایی به شهر برگشته و مخاطبان فرصت یافتند که در مرکز استان به تمشای فیلم‌های فجر بنشینند.

محسن محمدی اظهار کرد: از همه سینمادوستان درخواست می‌کنیم که پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند تا مشکلی برای هیچ کدام از این دوستان پیش نیاید.

وی افزود: برای رعایت پروتکل‌ها سقف ۳۰ درصدی ظرفیت سالن‌ها در نظر گرفته شده و هنگام ورود تماشاگران به سالن نیز تب‌سنجی انجام می‌شود.

استقبال مازندرانی‌ها از «خائن‌کشی» کیمیایی

اکران ۱۶ اثر حاضر در چهلمین جشنواره فجر امروز آغاز شد و تا ۲۲ بهمن در دو سینمای ساری ادامه دارد. «خائن‌کشی» ساخته مسعود کیمیایی، «لایه‌های دروغ» اثر رامتین سهراب، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «ماهان» اثر حمید شاه‌حاتمی، «مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «هناس» ساخته حسین دارابی، «بدون قرار قبلی» اثر بهروز شعیبی، «پیرو» به کارگردانی مرتضی علی‌عباس میرزایی، «شب طلایی» اثر یوسف حاتمی‌کیا، «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی‌فر، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «نمور» اثر داوود بیدل، «شهرک» ساخته علی حضرتی، «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دشتی، «دسته دختران» اثر «منیر قیدی» و «ضد» ساخته امیرعباس ربیعی» فیلم‌هایی هستند که در دو سینمای سپهر و کانون ساری اکران می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha