۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84638265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تست کرونای ۷۵۸ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان سمنان مثبت شد

سمنان- ایرنا- طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۷۵۸ نفر در استان سمنان مثبت شد.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام روز جمعه پانزدهم بهمن ۱۴۰۰ کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، ، ۷۲۴ نفر به عنوان مبتلای مثبت کرونا طی شبانه‌روز گذشته به صورت سرپایی شناسایی و ۳۴ نفر در مراکز درمانی بستری شدند و ۲۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شدند.
طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شمار بستری‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا در بیمارستان‌های این استان در مقایسه با روز قبل، ۲ درصد کاهش یافت.
طی ۲۴ ساعت گذشته از چهاردهم تا پانزدهم بهمن ۱۴۰۰، تعداد ۲۲۴ فرد مشکوک به کرونا نیز به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.
براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در استان ثبت نشد و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یکهزار و ۵۳۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا و ۵۱۵ نفر مشکوک به کرونا در استان سمنان فوت کردند.
طبق تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که شامگاه چهارشنبه، سیزدهم بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد، اکنون شهرستان های گرمسار و دامغان در وضعیت قرمز کرونایی، سمنان و شاهرود در وضعیت نارنجی، و مهدیشهر، سرخه، میامی و آرادان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha