۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84638163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبد: شهادت مامور انتظامی در شیراز نشانه مظلومیت ناجا است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تسلیت شهادت مامور انتظامی در شیراز به دست ارازل و اوباش و با محکوم کردن این جنایت غیرانسانی گفت که انجام چنین اقداماتی نشانه مظلومیت نیروی انتظامی و فرزندان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهار داشت: مردم این شهرستان و دیگر نقاط کشور از دستگاه قضایی می‌خواهند تا در اسرع وقت با عوامل به شهادت رساندن ستوان یکم "علی اکبر رنجبر" جانشین پاسگاه انتظامی روستای "بیدزرد" شیراز، قاطعانه برخورد کند.

وی با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب گفت: انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته دستاوردها و موفقیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داشته که باید با پشتوانه همین افتخارات و با مدیریت جهادی و انقلابی کار ساختن تمدن نوین اسلامی را در چله دوم انقلاب آغاز کنیم.

حجت الاسلام ترابی بابیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار در منطقه و جهان قرار دارد، اضافه کرد: مدیران جهادی و انقلابی باید در راستای سه دستورالعمل تعیین شده ازسوی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب یعنی "نگاه خوش بینانه به آینده، پرهیز از اشتباهات گذشته و با تجربه، جهادی و انقلابی عمل کردن" به سمت ساخت تمدن نوین اسلامی حرکت کنند.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: دشمنان انقلاب با تبلیغات مسموم خود به دنبال القای ناامیدی به آینده و ناتوانی مدیران در انجام امور بین مردم و نسل جوان هستند که باید با جهاد تبیین این نقشه دشمنان را خنثی و مردم و جوانان خود را به آینده خوش‌بین و امیدوار کنیم اگرچه در باطن مردم ما این خوش‌بینی به آینده وجود دارد.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همچنین با بمباران شهوات و شبهات در قالب جنگ نرم (ترویج فساد و بی‌بند و باری، بی‌حجابی و بی حیایی از طریق شبکه‌های مامواره‌ای و فضای مجازی) به دنبال آسیب زدن به اعتقادات و باورهای دینی در جامعه اسلامی ما هستند.

 الاسلام ترابی با اشاره به بیانیه مشترک چند روز پیش "مجمع روحانیون مبارز" و "مجمع مدرسین و محققین حوزه علمی قم" و بیان برخی مسائل و مشکلات جامعه، اضافه کرد: متاسفانه این بیانیه که در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و بدون اشاره به دستاوردهای انقلاب صادر شد، بیانیه‌ای کاملا همسو با ضد انقلاب و آب در آسیاب دشمن ریختن بود.

وی تصریح کرد: افرادی که این بیانیه را صادر کردند دقیقا خودشان و دولت‌هایشان در مقاطعی از انقلاب، عهده‌دار مسوولیت و مدیریت جامعه بودند که با ضعف‌های مدیریتی خود و گرادادن به دشمن برای وضع تحریم‌های فلج کننده، عامل بخش قابل توجهی از مشکلات کشور شدند و اکنون طلبکار هستند. 

همچنین در پایان نمازجمعه امروز گنبدکاووس میز خدمت از سوی تعدادی از مدیران این شهرستان برپا و به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha