۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی در نیمه دوم سال به استان اردبیل تخصیص یافت

اردبیل-ایرنا - استاندار اردبیل از تخصیص ۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر پائیز گذشته رئیس جمهور به استان خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، سید حامد عاملی در گفت و گوی خبری افزود: این اعتبار از  محل سفر ریاست جمهوری برای پروژه های زیرساختی استان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه این اعتبار در سه بخش ۳۶۰ ، ۴۵ و ۲۵۰ میلیارد تومانی اختصاص یافته است ، اظهار کرد:  این اعتبار برای اینکه اجرای پروژه ها ، به خصوص پروژه های زیرساختی استان  متوقف نشود ، جذب شده است.
عاملی گفت:  انجام این سفر قبل از تنظیم  لایحه بودجه حائز اهمیت بوده که اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه های پیشران در این سفر مصوب شد.
وی بیان کرد: آنچه که مورد نیاز برای پروژه های استان در سال آینده بود ، در این سفر مصوب و در قانون بودجه ۱۴۰۱ آمده است.
استاندار اردبیل تصریح کرد:  با انجام سفر رئیس جمهور منابع بیشتری به استان اختصاص می یابد و در این سفر مبلغ هشت هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شد.
عاملی ادامه داد: ۹ هزار میلیارد تومان هم تسهیلات بانکی برای طرح های اقتصادی استان  در این سفر مصوب شده است.
وی ضمن مقایسه این اعتبار مصوب  با بودجه سالجاری استان ، گفت:  بودجه استان امسال هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود.
استاندار اردبیل ادامه داد: بودجه سال آینده استان هم سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که با  این افزایش مناسب، که بخشی نتیجه سفر رئیس جمهور است، امید می رود  اجرای پروژه های پیشران و زیرساختی سرعت گیرد.
وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های زیرساختی استان، اجرای زیرساخت های هوایی ، ریلی ، برق و گاز ، تکمیل بزرگراه شمال تا جنوب استان را از جمله پروژه های  اولویت دار اجرایی  در استان  عنوان کرد.
استاندار اردبیل  در ادامه از افتتاح ۴۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر در استان خبر داد و افزود:  ۶۵ مورد  از این تعداد اقتصادی و مابقی عمرانی است که با اعتبار سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان  اجار شده و به بهره برداری می رسد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha