۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۲۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84637080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری بجنورد از استارتاپ‌ها و کسب کار حمایت می کند

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: استارتاپ ها و کسب و کار نوآورانه در حوزه هوشمند سازی شهری مورد حمایت قرار می گیرد.

جواد حمیدی راوری روز  پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر افزایش کیفیت زندگی شهروندان با استفاده از شهر هوشمند اظهار داشت: به منظور تحقق شهر هوشمند و استفاده از فن آوری های نوین از استارتاپ ها حمایت می کنیم، در این زمینه به دنبال گفتگو با ذی نفعان هوشمند سازی از جمله استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان هستیم تا بتوانیم در ۲۴ ساعت شبانه روز بدون محدودیت زمانی و مکانی کیفیت خدمات به شهروندان را ارتقا دهیم.

وی هوشمند سازی در بخش تفکیک پسماند شهری و جداسازی زباله­ های خشک که قابلیت بازیافت پذیری دارد،  مدیریت ترافیک و حمل و نقل درون شهری را از نیازهای اساسی شهر بجنورد در حوزه  هوشمند سازی عنوان کرد.

حمیدی راوری با اشاره به اینکه برای هوشمند سازی مرکز استان ملزم به توسعه زیرساخت‌های شهری بجنورد هستیم افزود: در این زمینه نمی‌توان انتظار داشت شهرداری‌ به تنهایی با توان مالی خود این کار را انجام دهند بلکه  نیازمند حمایت اعتبارات دولتی و استانی نیز هستیم.

شهردار بجنورد با بیان اینکه در هوشمند سازی شهروندان محور اصلی شهر هوشمند هستند خاطر نشان کرد: در مراحل اولیه اجرای طرح‌های هوشمند سازی در مقیاس کوچک  طرحهایی مانند سامانه ۱۳۷ فرایند الکترنیکی شدن خدمات شهرسازی را در شهرداری شروع کردیم.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha