تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش طرحهای بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا-پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در سفر یک روزه به بروجن سفر کرد که در این سفر مسوولان چهارمحال و بختیاری بر تکمیل طرح‌های زنجیره ارزش طرحهای این بنیاد در استان تاکید کردند.

 نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی توصیه کرد، تکمیل زنجیره ارزش طرح‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری مانند کارخانه حجاب در دستور کار قرار گیرد.

احمد راستینه هفشجانی شامگاه چهارشنبه در نشست پایانی سفر رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن تاکید کرد: ۱۲۰ شرکت تولیدی دارای مشکل ارزی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ بررسی و رفع می‌شود.
وی افزود: بنیاد مستضعفان قرار شد برای راه‌اندازی مجتمع دامداری ۶ هزار راسی در استان سرمایه‌گذاری کند اما هنگام آغاز عملیات اجرایی پروژه، طرح دارای معارض شد.
راستینه تصریح کرد: زنجیره ارزش برای بخش‌های مختلف اقتصادی مانند توسعه گلخانه‌ها به سرمایه‌گذاری بالا نیاز دارد که پیشنهاد می‌شود بنیاد مستضعفان در این طرح‌ها سرمایه‌گذاری کند.
وی یادآور شد: بنیاد مستضعفان برای توسعه ورزش و سلامت روستاییان در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد کمک کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: توسعه طرح‌های بنیاد مستضعفان در این استان باعث توسعه اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری خواهد شد.

تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش طرحهای بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری
غلامعلی حیدری تاکید کرد: تکمیل طرح‌ها و توسعه پروژه‌های این بنیاد در استان باعث افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی خواهد شد.
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز در جمع‌بندی نتایج سفر خود به چهارمحال و بختیاری گفت: تولید سالانه کارخانه حجاب شهرکرد از ۱۰ میلیون متر مربع به ۱۵ میلیون متر مربع افزایش می‌یابد و با اجرای طرح توسعه به ۲۶ میلیون متر مربع در سال خواهد رسید.

تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش طرحهای بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری
پرویز فتاح تاکید کرد: در صورت رفع مشکلات مرتبط با دامداری ۶ هزار راسی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن آغاز خواهد شد.
وی افزود: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در صورت اختصاص زمین و آب نسبت به سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
فتاح تصریح کرد: توسعه طرح‌های بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری باعث توسعه اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری می‌شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha